Spoznali bomo kaj ozadje psihologije pogajanja. Pogajanje je del vsakdanjika, ali na delovnem mestu ali pa v zasebnem življenju. Pogajamo se, ko smo majhni s svojimi starši, v šolah z učitelji, kot starši in kot zaposleni v podjetjih. S pomočjo pogajanji skušamo reševati konflikte oziroma probleme, ki nastajajo med dvema ali več osebami. Kadar so pogajanja končana, ponavadi nobena stran ni stoodstotno zadovoljena, ampak obe strani skupaj dosežeta maksimalno zadovoljstvo. To je seveda v primerih, ko so pogajanja uspešna. V večini primerov so bolj ugodna za eno ali drugo stran oziroma osebo.
Tečaj bo potekal 2 uri.
Na tokratnem predavanju bomo spoznali učinkovite metode komuniciranja v procesu pogajanja. Govorniki mora na pogajanjih znati povedati svoje stališče o predmetu pogajanj, mora posredovati v razpravo svoje cilje, mnenja, potrebe, namene, mora biti sposoben prilagajati, dopolnjevati, spreminjati svoje nazore. Govorec mora znati oblikovati končni predlog
Pogledali si bomo različne vrste pogajanj (pogajanje s partnerji, pogajanje s konkurenco in pogajanje z drugimi). Dotaknili se bomo temeljnih konceptov pogajanja kot so prisila, kompromis tekmovanje, sodelovanje in prikrita pogajanja. Udeleženci tečaja s bodo spoznali z najrazličnejšimi taktikami v pogajanjih. Pogledali si bomo tudi potek pogajanj po Harvardskem modelu, ki vsebuje opredelitev prednosti in slabosti, koristi, opredelitev lastnih zmožnosti in stališč, izbira in opredelitev zaveznikov ter pogajanja z njimi, analiziranje drugih udeležencev v pogajanjih oblikovanje lastne taktike ob upoštevanju možnih taktik drugih udeležencev in pogajanja ter spremljanje izidov.
Tečaj je namenjen vsakemu izmed vas, saj se vsi soočamo z najrazličnejšimi oblikami pogajanj v svojem vsakodnevnem življenju, tako na poslovnem kot tudi na zasebnem področju. Pogajanje pomeni proces reševanja konflikta med dvema ali več strankami, v katerem sta obe, oz. vse stranke pripravljene spremeniti svoje začetne zahteve, da bi dosegle skupno sprejemljivo rešitev.