V prvem sklopu se bomo naučili kako navezati prvi stik, predstaviti sebe, svoje podjetje in sodelavce, kako sprejeti goste in se z njimi pogovarjati ter kako se spopasti z morebitnimi težavami. V drugem sklopu bomo spoznali osnove telefonskega komuniciranja, od klicanja, sprejemanja klicev na stacionarnem in mobilnem telefonu in vračanja klicev, do puščanja sporočil na tajnici in reševanju težav pri komunikaciji. Zadnji sklop bo zaobjemal področje sestankov in sicer bomo spoznali različne vrste sestankov, se naučili kako voditi sestanek in kako pravilno izražati svoje mnenje in namere.
Tekom tečaja se bomo spoznali z osnovnimi časi, se naučili izražati vljudnost z modalnimi glagoli in spoznali osnovno besedišče ter tipične fraze z omenjenih področij. Pridobljeno znanje vam bo koristilo tako pri poslovni kot tudi vsakdanji komunikaciji v angleškem jeziku.
Če si želite tečaj ogledati takoj, vam je posnetek na voljo na tej povezavi.