Na webinarju bomo udeležencem omogočili vpogled v ključno vlogo trženjskega načrta kot povezovalnega elementa med cilji podjetja in uspešno izvedbo trženjskih aktivnosti. Webinar je namenjen vsem, ki želijo poglobiti svoje razumevanje strateškega načrtovanja ter osvojiti veščine za razvoj učinkovitih trženjskih strategij.
Udeleženci bodo spoznali, kako trženjski načrt deluje kot formalni dokument, ki vključuje ključne sestavine, kot so analiza trenutnega tržnega stanja, opredelitev ciljev in strategij ter določitev nadzornih mehanizmov za spremljanje uspešnosti trženja. Predstavili bomo, kako načrt omogoča podjetju, da uskladi trženjske aktivnosti in jih usmerja v doseganje jasno opredeljenih ciljev. Poudarili bomo pomen SWOT analize kot temelja za oblikovanje tržnih strategij, s katerimi podjetje izkoristi svoje prednosti in priložnosti ter hkrati obvladuje tveganja in izzive.
Poudarili bomo tudi pomembnost trženjskega raziskovanja. Razjasnili bomo, kako sistematično zbiranje podatkov o konkurenci, kupcih in tržnih trendih omogoča boljše prilagajanje strategij potrebam trga.
Webinar bomo zaključili s pregledom nadzornih mehanizmov za spremljanje in vrednotenje uspešnosti trženja. Udeleženci bodo izvedeli, kako postaviti standarde učinkovitosti in analizirati odstopanja od zastavljenih ciljev ter kako prilagajati strategije na podlagi pridobljenih rezultatov. Obravnavali bomo ključne metrike za tradicionalne kanale, pa tudi za digitalne kanale za stalno spremljanje napredka in prilagajanje strategij.
Udeleženci bodo pridobili celostno razumevanje postopka oblikovanja trženjskega načrta ter uporabne smernice za njegovo uporabo v praksi. S tem znanjem bodo lahko učinkovito načrtovali in izvedli trženjske aktivnosti, ki bodo podjetje popeljale do večje konkurenčnosti na trgu ter dolgoročne rasti.
Webinar je namenjen vsem, ki želijo poglobiti svoje razumevanje strateškega načrtovanja ter osvojiti veščine za razvoj učinkovitih trženjskih strategij.
Udeleženci se bodo naučili oblikovati trženjski načrt in spoznavali ključne komponente trženjskega načrta. Naučili se bodo tudi, kako nadzorovati in vrednotiti trženjske aktivnosti ter prilagajati strategije glede na dosežene rezultate, kar jim bo omogočilo povečanje konkurenčnosti in dolgoročno rast podjetja.
S pridobljenim znanjem bodo udeleženci lahko samostojno zasnovali in implementirali učinkovit trženjski načrt, prilagojen ciljem in potrebam njihovega podjetja. Znali bodo opraviti temeljite tržne analize, določiti strateške cilje ter izbrati ustrezne trženjske strategije, kar bo podjetju omogočalo boljše prilagajanje tržnim spremembam in optimalno porabo virov. Poleg tega bodo usposobljeni za spremljanje in vrednotenje uspešnosti trženjskih aktivnosti, kar jim bo omogočilo sprotno prilagajanje strategij za doseganje boljših poslovnih rezultatov, povečevanje konkurenčnosti ter rast na trgu.
Tečaj je namenjen vsem, ki imajo vsaj malo predhodnega znanja s področja trženja (marketinga).
Tečaj je namenjen zaposlenim v marketingu, podjetnikom, managerjem in vsem, ki si želijo pridobiti temeljno in poglobljeno znanje o načrtovanju trženjskih aktivnosti, ne glede na predhodno izobrazbo ali specifične marketinške izkušnje. Primeren tako za začetnike, ki potrebujejo strukturirano razumevanje trženjskega načrtovanja, kot tudi za tiste z več izkušnjami, ki želijo izpopolniti svoje strategije in pristop prilagoditi sodobnim trženjskim praksam.
Tina Vukasović je zaposlena kot visokošolska učiteljica – redna profesorica za trženje na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije Celje in na Doba Fakulteti v Mariboru. Doktorirala je na Univerzi na Primorskem (UP), na Fakulteti za management. Senat Univerze na Primorskem jo je leta 2021 izvolil v redno profesorico za področje trženja in znanstveno svetnico. Strokovne izkušnje je več kot 12 let pridobivala v gospodarstvu. Deluje kot raziskovalka in strokovnjakinja na različnih področjih trženja, s poudarkom na raziskavah s področja nakupnega vedenja potrošnikov in upravljanja blagovnih znamk. Pri tem jo odlikuje interdisciplinaren pristop in mednarodna vpetost. Je članica številnih uredniških odborov mednarodnih znanstvenih revij in organizacijskih odborov mednarodnih znanstvenih konferenc. Znanstvene objave obsegajo tako številne izvirne znanstvene članke v tujih in domačih mednarodnih revijah, kakor tudi znanstvene monografske publikacije, kjer predstavlja rezultate svojega raziskovalnega dela. Moto, ki mu sledi pri svojem delu je povezovanje teorije s prakso, prisluhniti potrebam študentov, obogatiti njihovo znanje z inovativnim in ustvarjalnim pristopom poučevanja, s ciljem doseči najboljše učne rezultate.