"Otrok je sposoben narediti karkoli. Besede, kot so "hiperaktiven" ali "problematičen" (otrok) učitelji in starši uporabljajo zato, da prikrijejo svoje pedagoško neznanje, odgovornost za to pa prenesejo na otroka." Alexandr Babayants
Na tečaju bomo raziskali potrebe in izzive, ki se skrivajo za uporniškim in deviantnim vedenjem pri otrocih. Razkrili bomo kako okolje, vključno z družino, vrstniki, prehrano, glasbo ter odnosi, vpliva na otrokovo vedenje, poseben poudarek pa bomo namenili umetnosti komunikacije z otroki in skrbi za njihovo duševno zdravje. Govorili bomo tudi o vzgoji najstnikov, vključno s temami, kot so postavljanje zdravih mej, disciplina, sankcioniranje in odgovornost.
Na tečaju se bomo naučili kako ustvariti spokojno in spodbudno vzdušje doma in v razredu ter kako ravnanje z otroki prilagoditi različnim obdobjem njihovega dozorevanja. Tečaj bo temeljil na praktičnih primerih in zgodbah iz vsakdanjega življenja, ki bodo služili kot osnova za razumevanje in obravnavo realnih situacij.
Avtor štirih knjig, ki deluje kot celostni psiholog, pedagog, trener in strokovnjak za odnose, leadership ter osebni razvoj; sodeluje s preko 300 podjetji in zavodi v Sloveniji in na tujem.
Vodil je že preko 3000 predavanj, webinarjev in izobraževanj, za katere so značilni nenavadni praktični primeri, sinteza sodobnih celostnih znanj, leadershipa in motivacijske filozofije ter zanimive zgodbe iz vsakdanjega življenja.