UX: analiza storitev

Kako izvajati UX analizo in razumeti podatke?

  • Ogledov: 101

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje

Deli:

  • Kaj je primarni cilj storitve?
  • Kako vedeti ali dosegamo cilj?
  • Kakšne tehnike za UX analizo poznamo?
  • Kaj nam povedo podatki o uporabi in odzivih?
  • Katere so največje frustracije uporabnikov?
  • Kako izboljšati storitev, da bi se približali uporabnikom?

Več informacij

Kakšen je UX, je odvisno od dojemanja kupca.

Zato ves čas skušamo pridobivati povratne informacije in čim več podatkov, ki informirajo naše odločitve. Pri tem pa je pomembno, da analiziramo večdimenzionalno. Običajno se potreba po analizi uporabniške izkušnje (UX) sproži, ko izdelek/storitev prejme negativne povratne informacije s strani uporabnikov. Nekateri primeri negativnih povratnih informacij so negativni komentarji na storitev/ aplikacijo, nezadovoljivi podatki v analitiki spletne strani/aplikacije, slabi rezultati analize uporabnosti ali slaba uspešnost iz uporabniškega testiranja. Na tečaju bomo na praktičnih primerih pogledali kako izvajamo UX analizo.

 

Kaj se bodo udeleženci naučili na tečaju?

Na tečaju bomo spoznali, kako zbirati podatke o zadovoljstvu uporabnika.
Pogledali bomo različne tehnike za pridobivanje podatkov ter kako implementirati odzive v izdelek. Pogledali bomo tudi, kako se testirajo prototipi.

 

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 06.01.2025 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 10.12.2024 od 14:00
Excel zahtevni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 03.02.2025 od 09:00