S sprejetjem najboljših praks uporabniške izkušnje in procesa oblikovanja storitve, osredotočenega na
uporabnika, ponudniki dolgoročno povečajo svojo verodostojnost in prihranijo čas kot tudi denar,
istočasno pa omogočajo večjo preglednost.
Tečaj bi zajel naslednje:
- Vrste E-storitev.
- Kako identificirati uporabnikove potrebe?
- Kakšen je namen e-storitev? (informiranje, transakcija)
- Kako se odzvati na potrebe uporabnikov, ter istočasno dosegati cilje organizacije?
- Kako producirati vsebino, ki je enostavno razumljiva?
- Kako dostaviti iskane informacije, da so enostavno dostopne in hitro najdene
- Kako kreirati sistem, ki poenostavi transakcije?
- Kako spodbuditi aktivno sodelovanje ljudi in povezovanje z uporabniki?
- Kako zvišati produktivnost in učinkovitost z uporabnimi e-storitvami?
- Kako izboljševati storitve na podlagi povratnih informacij in drugih merilcev učinkovitosti?