Vživite se v svojega kupca (»user/buyer persona«) in komunikacijske strategije

Kako prilagoditi strategijo tržnega komuniciranja različnim generacijam potrošnikov?

  • Ogledov: 1235

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Deli:

  • Segmentiranje trga in ciljno trženje.
  • Tržno komuniciranje z različnimi ciljnimi skupinami potrošnikov.
  • Orodja oziroma modeli za definiranje tipičnega kupca izdelka/storitve.
  • Praktična naloga za izbran izdelek/storitev: tipičen kupec (''user/buyer persona'') za izbran izdelek/storitev in komunikacijska strategija.
  • Vprašanja in odgovori.

Več informacij

Digitalizacija omogoča, da so potrošniki preplavljeni z informacijami in ozaveščeni glede vseh možnosti, ki jih imajo zato je ohranjanje lojalnih potrošnikov toliko težje. Dobro poznavanje kupca je ključno za uspeh na trgu. Tipičnega kupca našega izdelka oz. storitve imenujemo ''user/buyer persona''. Pomembno je, da si ciljnega kupca predstavljamo kot osebo, ki jo najlaže opišemo s spolom in starostjo ter običajno še v družbenem kontekstu (družina, zaposlitev, poklic), vendar pa je najbolj ključno poznati njene motive in vrednote. Persone opisujejo našega tipičnega kupca skozi konkretno osebo, kot si jo predstavljamo, če bi ta trenutek stopila skozi vrata naše (virtualne) trgovine.

Pri definiranju tipičnega kupca je pomembno, da se temeljito vživimo v osebnost (persono) tipičnega kupca (uporabnika, stranke) in jo podrobno opišemo. Pomembno je identificirati »mehke« elemente, ki niso tako očitni kot demografske lastnosti, vendar pa so ključni za to, da bo takšna oseba pripravljena kupiti naš izdelek. Pomembno je, da poiščemo odgovore na vprašanja o lastnostih persone. Prav tako je pomembno, da poznamo medijsko potrošnjo našega tipičnega kupca, da znamo zasnovati ustrezno komunikacijsko strategijo.

V tem spletnem tečaju se bomo spoznali z orodji oziroma modeli, ki vam pomagajo definirati tipičnega kupca izdelka/storitve. Znali boste odgovoriti na pomembna vprašanja o lastnostih persone. Prav tako boste spoznali najpogostejše napake katerim se je potrebno izogniti pri definiranju tipičnega kupca. Spoznali boste trende v komuniciranju z različnimi ciljnimi skupinami potrošnikov.

Tečajniki se aktivno vključite in v sklopu krajše praktične naloge na tečaju definirate tipičnega kupca (''user/buyer persona'') za svoj izdelek/storitev in predlagali kako komunicirati s tipičnim kupcem. Tako  pridobite uporabna znanja in nasvete kako definirati tipičnega kupca izdelka/storitve in kako zasnovati komunikacijsko strategijo. Ob koncu tečaja vam bodo na voljo različni viri informacij (spletišč), kjer dobite še dodatne informacije za nadaljnjo lastno uporabo.

 

Kaj se bo predelalo na tečaju oz. kaj se bojo udeleženci tečaja naučili?

  • Spoznali in znali uporabljati orodja oziroma modele, ki vam pomagajo definirati tipičnega kupca izdelka/storitve.
  • Znali izbrati prave komunikacijske kanale  za snovanje komunikacijske strategije.
  • Kaj bojo lahko udeleženci s pridobljenim znanjem naredili?
  • Znali definirati tipičnega kupca (''user/buyer persona'') za vaš izbran izdelek/storitev.
  • Znali zasnovati komunikacijsko strategijo.

 

Tečaj je namenjen vsem, ki imajo vsaj malo predhodnega znanja s področja trženja (marketinga).

  • Prodajalcem,
  • vodjem marketinga,
  • zaposlenim v oddelkih za marketing,
  • urednikom spletnih strani.

 

Priljubljeni tečaji

Excel za začetnike
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 17.03.2025 od 09:00
Excel nadaljevalni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 07.04.2025 od 09:00
Excel zahtevni tečaj
Predavatelj: Roman Rehberger
Tečaj poteka: 14.04.2025 od 09:00