Uspešen nastop podjetja na trgu je brez razumevanja potrošnikov lahko zelo otežen. V zadnjem desetletju smo pri nakupnih odločitvah deležni številnih sprememb. Potrošniki so razvili nove nakupne navade in vedenje in se prilagoditi na nove razmere. Srečujemo se z ''drugačnim'' potrošnikom, ki je vse bolj informiran o izdelkih, vedno bolj premišljen v nakupnem procesu in trajnostno ozaveščen. Zavedajo se potrebe po trajnostni potrošnji za ohranjanje okolja in za prihodnje generacije, zato vedno več izdelkov, ki jih kupijo, izberejo na podlagi kriterijev trajnosti, ekologije in varovanja okolja.
Zeleno trženje postaja, v težnji po vse večji družbeni odgovornosti, ključno za oblikovanje prihodnosti, kjer vsak nakup predstavlja priložnost za pozitiven vpliv na okolje in družbo. Potrošnike je pomembno ozaveščati, da spremenijo pogled na potrošnjo in nakupne odločitve tako, da podpirajo trajnostni razvoj, kjer zavrženi materiali postanejo novi viri. Izzivi s katerimi se podjetja soočajo so, kako se najbolje in najhitreje odzvati na nove potrebe in nakupne navade potrošnikov ter se prilagoditi aktualnim tržnim spremembam.
Na tečaju bomo skupaj odkrivali aktualne spremembe v nakupnem vedenju potrošnikov, ki so posledica preteklih dogodkov v poslovnem okolju. Izpostavili bomo pomen trajnostne potrošnje in zelenega trženja, kar se odraža v povečani informiranosti in preudarnosti potrošnikov, ekološki ozaveščenosti, družbeni odgovornosti in pomenu trajnosti za podjetja.
Po predavanju bodo udeleženci:
Komu je tečaj namenjen?
Tečaj je namenjen vsem, ki imajo vsaj malo predhodnega znanja s področja trženja (marketinga) - vodjem marketinga, zaposlenim v oddelkih za marketing, urednikom spletnih strani, urejevalcem vsebin, tržnim raziskovalcem ...