Značilnosti generacij potrošnikov BABY BOOM, X, Y, Z

Kako prilagoditi strategijo tržnega komuniciranja različnim generacijam potrošnikov?

  • Ogledov: 315
  • Predavatelj: prof. dr. Tina Vukasović

Paket vključuje:

  • Znanje
  • Ponavljanje
  • Test
  • Certifikat

Tečaj poteka:

04.02.2025 od 09:00 do 11:00

Deli:

  • Potrošnik in nakupno vedenje potrošnikov
  • Spremembe v nakupnem vedenju potrošnikov (Slovenija, globalno)
  • Generacije potrošnikov in njihove značilnosti
  • Digitalni trendi v komuniciranju z različnimi generacijami potrošnikov
  • Kateri generaciji potrošnikov pripada vaš tipičen kupec?
  • Kako prilagoditi strategijo komuniciranja različnim generacijam potrošnikov in krepitvi odnosov z njimi?
  • Vprašanja

Več informacij

Potrošniki postajajo vedno bolj preudarni, prilagodljivi, (vse)povezani in digitalno pismeni. Splet in digitalni mediji že zadnji dve desetletji spreminjajo naše navade. Digitalne medije in pametne naprave so v novi normalnosti začele intenzivno uporabljati tudi starejše generacije, ki so se pred časom veliko bolj oklepale le tradicionalnih medijev. Osebnostne lastnosti in nakupne navade potrošnikov so se izoblikovale pod vplivi različnih družbenih in zgodovinskih dogodkov ter dejavnikov. Starejše generacije zaznamujejo popolnoma drugačne izbire kot mlajše. Prihajajo nove generacije, ki že obvladajo tehnologijo in splet in so povsem seznanjene z virtualno resničnostjo, kar se odraža v njihovih nakupnih navadah in komuniciranju. Zato sta natančno prilagajanje ponudbe potrebam različnih generacij potrošnikov in izbor prave strategije komuniciranja z njimi, ključna.

Ohranjanje komunikacije s potrošniki je v digitalni dobi in poplavi digitalnih medijev ključnega pomena za prepoznavnost in zavedanje podjetja oziroma njegove blagovne znamke na trgu. Pripravljenost, prilagodljivost, hiter odziv, ustrezna izbira medijev in ustrezen način komuniciranja bodo ključni v „novi realnosti”.

V tem spletnem tečaju se bomo spoznali z značilnostmi posameznih generacij potrošnikov (Baby boom, X, Y, Z) in njihovimi medijskimi navadami.

Razumeli boste kako danes pristopiti k različnim generacijam potrošnikom (baby boom, X, Y, Z), ki so bolj vešči novim tehnologijam. Tako boste znali prilagoditi svojo strategijo komuniciranja različnim generacijam potrošnikov in krepitvi odnosov z njimi.

 

Kaj se bo predelalo na tečaju oz. kaj se bojo udeleženci tečaja naučili?

  • Spoznali značilnosti posameznih generacij potrošnikov (Baby boom, X, Y, Z) in njihove medijske navade.
  • S pridobljenim znanjem bodo znali prilagoditi strategijo komuniciranja različnim generacijam potrošnikov in krepitvi odnosov z njimi.
  • Kaj bojo lahko udeleženci s pridobljenim znanjem naredili?
  • Znali definirati značilnosti posameznih generacij potrošnikov (Baby boom, X, Y, Z).
  • Znali prilagoditi strategijo komuniciranja različnim generacijam potrošnikov in krepitvi odnosov z njimi.

 

Tečaj je namenjen vsem, ki imajo vsaj malo predhodnega znanja s področja trženja (marketinga).

  • Prodajalcem,
  • vodjem marketinga,
  • zaposlenim v oddelkih za marketing,
  • urednikom spletnih strani.

 

 

O inštruktorju

author

prof. dr. Tina Vukasović

Redna profesorica za trženje na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije Celje in na Doba Fakulteti v Mariboru

Tina Vukasović je zaposlena kot visokošolska učiteljica – redna profesorica za trženje na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije Celje in na Doba Fakulteti v Mariboru. Doktorirala je na Univerzi na Primorskem (UP), na Fakulteti za management. Senat Univerze na Primorskem jo je leta 2021 izvolil v redno profesorico za področje trženja in znanstveno svetnico. Strokovne izkušnje je več kot 12 let pridobivala v gospodarstvu. Deluje kot raziskovalka in strokovnjakinja na različnih področjih trženja, s poudarkom na raziskavah s področja nakupnega vedenja potrošnikov in upravljanja blagovnih znamk. Pri tem jo odlikuje interdisciplinaren pristop in mednarodna vpetost. Je članica številnih uredniških odborov mednarodnih znanstvenih revij in organizacijskih odborov mednarodnih znanstvenih konferenc. Znanstvene objave obsegajo tako številne izvirne znanstvene članke v tujih in domačih mednarodnih revijah, kakor tudi znanstvene monografske publikacije, kjer predstavlja rezultate svojega raziskovalnega dela. Moto, ki mu sledi pri svojem delu je povezovanje teorije s prakso, prisluhniti potrebam študentov, obogatiti njihovo znanje z inovativnim in ustvarjalnim pristopom poučevanja, s ciljem doseči najboljše učne rezultate.